roza iftar dua

Home » Dua

روزہ رکھنے کے بعد جب روزہ دار افطار کرتے ہیں، تو اس وقت دعا کرنا بہت اہم ہے۔ یہ دعا اللہ تعالیٰ کے حضور ہماری خالصیت اور مذہبی رجوع کی علامت ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ، افطار دعا کرنا ایک فضیلت ہے جس سے ہمیں متعدد برکات حاصل ہوتی ہیں۔

خداوند کی قبولیت: افطار دعا کرنا اللہ تعالیٰ کے حضور ہمارے روزے کی قبولیت کی دعا کرنا ہے۔ یہ ہماری توبہ کو قبول کرنے، ہماری گناہوں کو معاف کرنے اور ہمیں رحمت و مغفرت عطا کرنے کیلئے اہم ہے۔

روزے کے ثواب کی دعا: افطار کے وقت دعا کرنے سے ہمیں اپنے روزے کے ثواب کی دعا کرنے کا موقع ملتا ہے۔ ہم اللہ تعالیٰ سے یہی درخواست کرتے ہیں کہ وہ ہمارے روزے کو قبول کرے اور اس کی حقیقی مقصد کو پورا کرنے کی توفیق عطا فرمائے۔

مغفرت کی دعا: افطار کے وقت ہم اللہ سے اپنی گناہوں کی مغفرت کی دعا کرتے ہیں۔ ہم یہی درخواست کرتے ہیں کہ اللہ تعالیٰ ہمارے گناہوں کو معاف کرے اور ہمیں اپنے گناہوں سے بچانے کی توفیق عطا فرمائے۔

برکت کی دعا: افطار دعا کرنے سے ہمیں روزے کی برکت، خوشی اور نعمتوں کی دعا کرنے کا موقع ملتا ہے۔ ہم اللہ تعالیٰ سے یہی درخواست کرتے ہیں کہ وہ ہمارے لئے برکت بھری زندگی، روزی میں اضافہ اور خوشحالی کی عطا فرمائے۔

رحمت و مغفرت کی دعا: افطار دعا کرنے سے ہم اللہ سے رحمت و مغفرت کی دعا کرتے ہیں۔ ہم یہی امید کرتے ہیں کہ اللہ ہم پر اپنی رحمت اور مغفرت برسائے، ہمیں نیکی کی توفیق عطا فرمائے اور ہمارے گناہوں کو معاف کر دے۔

ایک مسلمان کے لئے افطار کے وقت دعا کرنا بہت اہم ہے کیونکہ یہ ایک خاص وقت ہوتا ہے جب اللہ تعالیٰ ہمارے دعاؤں کو قبول کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ ہمیں تقویٰ، صبر، شکر و حمد کی تربیت کرتا ہے اور ہمیں یاد دلاتا ہے کہ ہم اللہ تعالیٰ کی عبادت کے لئے ہمیشہ تیار رہیں۔